عکس دختران زیبا

عکس های دختران زیبا و جذاب و خوشگل ایرانی و خارجی

عکس دختران زیبا

عکس های دختران زیبا و جذاب و خوشگل ایرانی و خارجی

بیوگرافی مه لقا جابری

مه لقا جابری, بیوگرافی مه لقا جابری, زندگینامه مه لقا جابری

بیوگرافی مه لقا جابری

بیوگرافی و زندگینامه مه لقا جابری را در زیر میبینید.

بیوگرافی و زندگینامه کامل پخش شده مهلقا جابری مدل زیبای ایران

 

 زندگینامه مه لقا جابری :

تاریخ تولد، محل تولد، هنگام تولد مه لقا جابری:

در ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۸ در ایران بدنیا آمد اما در ساندیاگو کالیفرنیا زندگی میکند.

پدر: -
مادر:-
برادر: -
خواهر:-
همسر:-
فرزندان:-

مه لقا جابری, بیوگرافی مه لقا جابری, زندگینامه مه لقا جابری

مشخصات فردی:

قد : ۱۶۳
رنگ چشم : قهوه ای تیره
طرفداران مه لقا معتقدند که او شبیه نقاشی های مینیاتور ایرانی است.

دوران زندگی:

مه لقا جابری مدل جوان و زیبای ایرانی بیشتر شهرتش را مدیون چهره بی نظیر خود میباشد. اولین بار خواهرش استعداد او را در مدل بودن کشف کرد.

وی در مورد خودش میگوید:

نام واقعی من مه لقا است و من فارسی را خیلی خوب صحبت میکنم . آن چیزی که بهش ایمان دارم من را خوشحال میسازد و آنچه را که نمیپسندم صادقانه از کنارش میگذرم. من جوان هستم، معتقدم لذت یک دختر در عشق ، ازدواج یا روابطی نظیر دوست پسر/ دوست دختر نیست. من تنها به دوستی معتقدم و فکرم را برای رسیدن به اهدافم در زندگی و شاد بودن متمرکز کردم. من دوستان خود را خودم انتخاب میکنم و امیدوارم دوست خوبی برای هم باشیم. من دختری نیستم که با هر پسری دوست بشم. من شانس زیادی به مردم برای دوستی با خودم میدم، اگر چیزی تغییر نکند، بدون فکر کردن اونا رو از زندگیم بیرون میکنم. من دختر مغروری نیستم اما زندگی به من آموخت تنهایی هم بتوانم شاد زندگی کنم. کلوپ و پارتی و مواد مخدر را دوست ندارم و خود را از همه آنها دور میدارم. بهترین اوقات من زمانی هست که با بهترین دوستم بیرون میروم و باهم به نهار، خرید و سینما میرویم. باید بگم من در دنیای خود زندگی میکنم. من از آدمهایی که پشت سر دیگران صحبت میکنند بدم می آید و سعی میکنم از آنها دوری کنم. آدمهای مودب و صادق را دوست دارم، ادب و صداقت خیلی برای من مهم است.

شباهت به آیشواریا رای:

عده ای از شباهت او به آیشواریا رای؛ بازیگر هندی می گویند.

انتقادات:

بعضی دیگر بر این عقیده هستند که چهره مه لقا، حاصل عمل های متعدد زیباییست و طبیعی نمی باشد.

آیشا یونیک:

وی ساکن سن دیگو در کالیفرنیاست و در خارج با نام آیشا یونیک شناخته می شود.


 از دیگر عکس های دختران زیبا در سایت دیدن کنید ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.